به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۶۸۶۹
تعداد بازدید: ۴۷۷
دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
در دیدار دو تیم انگلیس و آمریکا، رکورد جالبی به ثبت رسید.

به گزارش میدان، تیم‌های انگلیس و آمریکا روز جمعه در چارچوب دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تعیین تیم‌های صعودکننده به روز آخر کشیده شود.

 

دیدار تیم‌های انگلیس و آمریکا که از شبکه تلویزیونی FOX آمریکا پخش شد، با ۱۵ میلیون و ۳۷۷ هزار بیننده، یک رکورد تازه‌ای را در تلویزیون آمریکا به ثبت رساند و به عنوان پربیننده‌ترین بازی فوتبال در تاریخ این کشور معرفی شد. براین اساس، توییتر رسمی Fox sports این موضوع را تایید و اعلام کرد که رکورد قبلی مربوط به بازی فینال جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا بین دو تیم ایتالیا و برزیل با ۱۴ میلیون و ۵۱۰ هزار بیننده بوده است.

 

تیم ملی آمریکا تاکنون ۱۱ بار در جام جهانی شرکت کرده و بهترین دستاورد آن‌ها رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۰۲ بوده است. شاگردان گرگ برهالتر دو بازی ابتدایی خود را با تساوی برابر ولز و انگلیس به پایان رساندند و روز سه‌شنبه هفته جاری برابر تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت‌.

 

در پایان بازی‌های دور دوم گروه B، تیم انگلیس با ۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم ملی ایران با ۳ امتیاز در رده دوم‌ و آمریکا با ۲ و ولز با یک امتیاز در رده سوم و چهارم جای گرفته‌اند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸