به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۶۸۵۶
تعداد بازدید: ۷۵۳
شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
ستاره تیم ملی برزیل، مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش میدان، تیم فوتبال برزیل در دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، صربستان را با نتیجه دو بر صفر شکست داد. با این حال، نیمار جونیور از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدید شد و با اعلام پزشکان، دو دیدار بعدی برزیل در مرحله گروهی را از دست داد. پس از اینکه نیمار نتوانست به بازی ادامه دهد، از زمین خارج شد و همین موضوع باعث حمله برخی از هواداران برزیل علیه او شد.

 

عکس/

 

رافینیا با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، اعتراض‌ها علیه نیمار را بی‌رحمانه تلقی کرد و در این باره نوشت: هواداران آرژانتین با لیونل مسی مانند یک خدا رفتار می‌کنند و هواداران پرتغال، کریستیانو رونالدو را مانند یک پادشاه می‌دانند اما رفتار هواداران برزیل با نیمار خجالت‌آور است.

 

وی افزود: برزیلی‌ها برای ضرب‌دیدگی پای نیمار خوشحالی می‌کنند. بزرگترین اشتباه او این است که در برزیل به دنیا آمده است. این کشور، لیاقت استعداد و فوتبال او را ندارد.

 

تیم فوتبال برزیل روز دوشنبه در دومین بازی مرحله گروهی به مصاف سوئیس می‌رود. هر دو تیم در اولین بازی خود پیروز شدند و برای صدرنشینی پا به میدان می‌گذارند. با این حال، تیته، نیمار و دانیلو را در اختیار ندارد و باید منتظر ماند تا تکلیف این دو بازیکن در صورت صعود برزیل مشخص شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۲