به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۸۵۱
تعداد بازدید: ۴۳۱
جمعه ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
بازیکنان تیم لیگ برتری وقتی متوجه شدند پولشان پرداخت اما بلوکه شده دست به اعتصاب زدند.

به گزارش میدان،در شرایطی که جو جام جهانی، فوتبال جهان را تحت‌الشعاع قرار داده است برخی تیم‌ها در لیگ برتر ایران با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.


تیم نفت مسجدسلیمان که تا چندی پیش به دلیل مشکلات داخلی و همینطور اعتراض هواداران تا حدودی درگیر حواشی شده بود بالاخره با ابقا رضا مهاجری، سرمربی این تیم به این شایعات پایان داد و به نظر می ‌رسد وضعیت خوبی خواهد داشت. اینگونه اما نبود و این تیم مدتی است تمرینات خود را به درستی پشت سر نمی‌گذارد و بازیکنان در اعتصاب هستند.


مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان در روزهای اخیر، از جمله دلایل اصلی اعتصاب بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان است. این تیم که در سال‌های اخیر همیشه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده، مدت‌هاست به عنوان گزینه سقوط در رقابت‌ها حاضر است. 


اینطور به نظر می‌رسد که این بار اعتصاب بازیکنان جدی‌تر از همیشه است چرا که با وجود پرداخت مبلغ مسئولیت ‌های اجتماعی وزارت نفت اما هنوز این پول به باشگاه نفت‌مسجدسلیمان  نیامده است. گویا مسئولان باشگاه نفتی در تلاشند راهی قانونی برای برداشت از این پول و واریز به حساب باشگاه پیدا کنند اما چون موفق نشدند کار به اعتصاب کشیده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰