به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۶۷۹۴
تعداد بازدید: ۳۹۶
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
گویا تلاش باشگاه استقلال جواب نداد و ستاره این تیم باید به باشگاه سابقش بازگردد.

به گزارش میدان، محمد محبی ستاره تیم استقلال که در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی در استقلال داشت در حال حاضر با شرایط خاصی روبرو شده و باشگاه استقلال که تلاش بسیاری کرد تا قسط دوم قرارداد وی را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند تا بحال نتوانسته مشکلات این بازیکن را حل کند و شنیده می شود این بازیکن باید به باشگاه سابق خود بازگردد.

 

این بازیکن که مورد علاقه ساپینتو سرمربی استقلال قرار دارد باید در آغاز نیم فصل دوم خود را به باشگاه سانتاکلارا معرفی کند زیرا از مبلغ مورد نظر باشگاه پرتغالی تنها نود هزاردلار به حساب این باشگاه نشسته و باقی مبلغ مورد نظر در اختیار باشگاه سابق محبی قرار نگرفته است و مدیران این باشگاه نیز در این مورد با استقلال همکاری نمی کنند.

 

این در حالی است که محبی نیز شخصا وارد ماجرا شده و شخصا پیگیر کار خود است زیرا این بازیکن اعلام کرده قصد دارد در استقلال بماند و از این تیم پیشنهادات بهتری را دریافت کند.

از طرفی باشگاه استقلال مستندات خود را به فیفا ارئه کرده اما پاسخ درستی دریافت نشده است.

تا اینجای کار استقلال باید محبی را برگرداند و مبلغ ششصد هزار دلار به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند و در این پرونده شکست را بپذیرد اما نکته قابل توجه رسیدگی فیفا به این ماجرا و تلاش محبی است تا سرانجام این بازیکن بتواند در استقلال بماند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸