به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۷۹۱
تعداد بازدید: ۲۹۱
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
یکی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی در جام جهانی باید بازی آبرومندانه انجام بدهد.

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با میدان، در مورد شرایط تیم ملی چند روز پیش از آغاز رسمی جام جهانی اظهار داشت: فوتبال ورزش غیرقابل پیش‌بینی است به خاطر همین ما هم باید امیدوار باشیم. باتوجه به اینکه کی‌روش بالای سر تیم ماست باید به تیم ملی امیدوار بود. امتیاز گرفتن از آمریکا و ولز غیر ممکن نیست اما بسیار سخت است.

وی در خصوص تعداد زیاد بازیکنان تدافعی در فهرست نهایی تیم ملی گفت: این همان تاکتیک همیشگی کی‌روش است. همه می‌دانند کارلوس کی‌روش هرکجا که بوده بیشتر روی ساختار دفاعی تیمش کار کرده. ما با بضاعتی که داریم باید بیشتر فکر گل نخوردن باشیم تا گل زدن. به هرحال ما مثل جام جهانی قبلی و بازی با مراکش باید فکر اتفاقات فوتبالی باشیم.

مدافع اسبق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا باید از تیم ملی انتظار صعود از گروهش را داشته باشیم یا خیر؟ تاکید کرد: مگر ما سرمایه‌گذاری بلند مدت روی تیم ملی داشته‌ایم که حالا انتظار صعود داریم؟ تا همین ۳ ماه پیش سرمربی ما شخص دیگری بوده. به نظر من ما از تیم ملی باید انتظار یک فوتبال و نتیجه آبرومندانه داشته باشیم نه صعود از این گروه سخت. مگر چه حمایتی از تیم ملی کرده‌ایم که حالا انتظار صعود داریم؟

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰