به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۶۷۶۱
تعداد بازدید: ۱۵۲۷
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
در این گزارش به بررسی ستاره‌های جوان حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخته‌ایم.

به گزارش میدان، جام جهانی بزرگترین رقابت فوتبالی است که هر بازیکنی آرزوی حضور در آن را دارد و ستاره‌های جوان زیادی را از سال ۱۹۳۰ تا ۲۰۱۸ به دنیای فوتبال معرفی کرده است. مانند آنچه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رخ داد و دنیای فوتبال، شاهد تولد ستاره جدیدی به نام کیلیان امباپه بود و او درحالیکه فقط ۱۸ سال سن داشت موفق شد با فرانسه به مقام قهرمانی برسد.

 

هواداران فوتبال در اقصی نقاط جهان منتظر شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند. اولین جامی  که به میزبانی یک کشور عربی برگزار می‌شود و کارشناسان فوتبال از آن به عنوان یکی از بهترین جام جهانی یاد می‌کنند. براین اساس، باید دید چه ستارگانی از دل این تورنمنت بزرگ که کمتر از یک هفته دیگر تا آغاز آن باقیمانده، بیرون خواهد آمد. در این گزارش به بررسی ۵ فوتبالیست آینده‌دار که ممکن است با درخشش در جام جهانی، بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیافتند، پرداخته‌ایم.

 

بلینگهام؛ امید انگلستان

این ستاره با اینکه فقط ۱۹ سال سن دارد اما توانسته پتانسیل‌های خود را به خوبی به نمایش بگذارد، به طوریکه حتی ابتدای فصل جاری نامزد دریافت جایزه پسر طلایی فیفا شد. بلینگهام به بمب ساعتی مشهور است چراکه او ترکیبی از قدرت بدنی بالا و توانایی‌های فنی فوق العاده دارد. کارشناسان تایید کردند که مهارت‌های بلینگهام ترکیبی از سه اسطوره فوتبال انگلیس یعنی استیون جرارد، فرانک لمپارد و پل اسکولز است. با این حال باید دید بلینگهام موفق می‌شود این را در جام جهانی قطر ثابت کند یا خیر.

 

با ۵ ستاره درحال ظهور جام جهانی ۲۰۲۲ آشنا شوید

 

دی کتلر؛ دی بروین از نوع چپ پا

در لیست تیم ملی بلژیک، نام یک هافبک تهاجمی نوظهور به نام دی کتلر دیده می‌شود که تابستان گذشته توسط پائولو مالدینی، از کلوب بروژ به جمع روسونری‌ها اضافه شد. شوت‌های سهمگین و پاس‌های دقیق دی کتلر، او را به یکی از سلاح‌های مخفی روبرتو مارتینز تبدیل کرده و درواقع هر مربی‌ای برای رسیدن به رویای قهرمانی جام جهانی به آن نیاز دارد.

 

با ۵ ستاره درحال ظهور جام جهانی ۲۰۲۲ آشنا شوید

 

زالزولی؛ هدیه لاماسیا به شیرها

یکی از ستاره‌های در حال ظهور مراکشی که انتظار می‌رود در جام جهانی قطر، فیکس به میدان برود، عبدالصمد زالزولی است که توسط ولید رگراگی، سرمربی مراکش در لیست نهایی شیرهای اطلس دعوت شد. از او به عنوان ستاره احتمالی جام جهانی برده می‌شود و امید زیادی به آن است که با همراهی اشرف حکیمی، زیاش و حاریت، مراکش را برای رسیدن به یک دستاورد تاریخی در این رقابت‌ها هدایت کند.

 

با ۵ ستاره درحال ظهور جام جهانی ۲۰۲۲ آشنا شوید

 

رافینیا؛ شعبده‌باز جدید

اعلام لیست نهایی تیم ملی برزیل توسط تیتو با واکنش‌های زیادی همراه بود چراکه روبرتو فیرمینو، ستاره لیورپول برای حضور در جام جهانی دعوت نشد. با وجود ستاره‌های زیادی که در لیست تیم ملی برزیل دیده می‌شود اما نگاه‌های ویژه‌ای به رافینیا، ستاره تازه وارد بارسلونا معطوف شده است. او هفته گذشته با دبل برابر اوساسونا یک پیروزی ارزشمند را برای آبی‌و‌اناری‌ها به دست آورد و استعداد، تکنیک بالا و قدرت نفوذ وحشتناک رافینیا، او را به خطرناک‌ترین سلاح تهاجمی سلسائو تبدیل می‌کند و مثلث او با گابریل ژسوس و نیمار برای هر حریفی ترسناک خواهد بود.

 

با ۵ ستاره درحال ظهور جام جهانی ۲۰۲۲ آشنا شوید

 

شوامینی؛ تانک فرانسوی

هیچ کس مخالف این نیست که تیم ملی فرانسه از نظر ارزش مالی بازیکنان بهترین تیم جهان محسوب می‌شود اما دیدیه دشان به برخی از استعدادهای جوان از جمله اورلیان شوامینی اعتماد کرده و آن‌ها را به ستاره‌های بزرگ ترجیح داده است. رئال‌مادرید که در آخرین لحظات نقل و انتقالات، شوامینی را از چنگ پاریسن ژرمن ربود و او با درخشش در فصل جاری نشان داده که ارزش ۸۰ میلیون یورو را دارد و حالا امیدوار است در غیاب پل پوگبا به مهره اصلی تیم فرانسه تبدیل شود.

 

با ۵ ستاره درحال ظهور جام جهانی ۲۰۲۲ آشنا شوید

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵