به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۶۷۴۰
تعداد بازدید: ۴۵۳
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
بازیکنان استقلال در روزهای اخیر پیغام‌های زیادی به مدیرعامل باشگاه خود داده‌اند.

به گزارش میدان، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال با مشکلات زیادی مالی روبرو است. او حتی برای پرداخت پول محمد محبی به سانتاکلارای پرتغال نیز مشکل تأیید انتقال دارد و به همین دلیل روزهای سختی را سپری کرده است. از طرفی، پرونده یک میلیون و 600 هزار یورویی آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی پیشین استقلال و برخی بدهی بار زیادی روی دوش فتح‌الله‌زاده گذاشته است.

 

در این بین، بازیکنان استقلال هم مطالباتی دارند که مدیرعامل استقلال بارها وعده پرداخت آن را داده بود. بازیکنان از این نظر ناراحتند که کادرفنی خارجی و برخی بازیکنان که خارجی هستند پول‌شان را گرفتند اما داخلی‌ها سهمی نداشتند. فتح‌الله‌زاده در تاریخ سوم آبان ماه در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و فرصت یک هفته‌ای خواست تا مطالبات بازیکنان را بپردازد اما با گذشت 17،18 روز هنوز اتفاقی نیفتاده است تا بازیکنان استقلال به او پیغام بدهند آیا مهلت یک هفته‌ای او تمام نشده است؟!

 

مدیرعامل استقلال در روزهای گذشته برای دریافت وام 200 میلیاردی اقدام کرده است تا به نوعی به بازیکنان پیغام بدهد که دنبال حل مشکلات است. در بین بازیکنان استقلال، نفراتی مثل مهدی قایدی، آرش رضاوند و ارسلان مطهری کمترین دریافتی را داشته‌اند و شنیده می‌شود بازیکنی مثل رضاوند حتی در بحث مطالباتش به مشکل خورده است. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸