به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۶۷۳۷
تعداد بازدید: ۵۵۸
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
ستاره سنگالی بایرن مونیخ، به دلیل مصدومیت به جام جهانی نخواهد رسید.

به گزارش میدان، محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو در دوران طلایی خود موفق شدند کنار یکدیگر ۱۹۷ بازی انجام دهند که حاصل آن به ثمر رساندن ۳۳۸ گل و کسب ۶ جام مختلف اروپایی و جهانی بود اما حالا با جدایی ستاره سنگالی از لیورپول، دوران طلایی خط آتش قرمزها به پایان رسیده و دیگر آن طراوت خاص در حمله تیم یورگن کلوپ دیده نمی‌شود.

 

مثلث طلایی قرمزها، جام جهانی را از دست داد!

 

کمتر از دو هفته دیگر تا شروع جام جهانی باقی مانده و نکته قابل توجه، عدم حضور صلاح، مانه و فیرمینو در این تورنمنت است. محمد صلاح با تیم ملی مصر در مقدماتی جام جهانی برابر سنگال شکست خورد و فرصت شرکت در این مسابقات را از دست داد.

 

از سوی دیگر، روبرتو فیرمینو، ستاره لیورپول که در چهار سال گذشته عضو همیشگی تیم ملی برزیل بوده حالا از لیست تیته برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کنار گذاشته شده و دیگر لیورپولی ناکام در رسیدن به این مسابقات لقب گرفته است. علاوه براین، روزنامه اکیپ فرانسه، مدعی شد که پیرو مصدومیت سادیو مانه در بازی شب گذشته بایرن مونیخ مقابل وردربرمن، این بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داده و حالا سومین ضلع مثلث طلایی فصل گذشته لیورپول در لیست غایبان بزرگ قرار گرفته است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷