به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۶۹۵
تعداد بازدید: ۴۳۲۴
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲
با تعطیلی مسابقات لیگ، مهاجم هلندی پرسپولیس راهی کشورش شده است.

به گزارش میدان، یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که در نقل و انتقالات تابستانی از بوخوم آلمان به پرسپولیس پیوست حالا با شش گل زده، نقش پررنگی در صدرنشینی تیم یحیی گل‌محمدی داشته است. اکنون با نزدیک شدن به جام جهانی و برپایی اردوهای ملی، وقفه‌ای در مسابقات لیگ برتر ایران ایجاد شده و بازیکنان خارجی برای استراحت راهی کشورشان شدند تا چند روزی را در کنار خانواده سپری کنند.

 

براین اساس، لوکادیا راهی کشور هلند شد تا در کنار همسر و فرزندانش باشد اما بلافاصله شایعات عجیبی مطرح شد که او دیگر قصد بازگشت ایران را ندارد. با این حال رضا درویش، این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد و از بازی در این تیم بسیار راضی است.

 

با اینکه خبر عدم بازگشت یورگن لوکادیا به ایران تکذیب شد اما حالا شایعه عجیب دیگری پیرامون این مهاجم هلندی دست به دست می‌شود. لوکادیا تابستان گذشته برای عقد قرارداد با پرسپولیس همراه همسر و فرزندانش به ایران آمد و عکس‌های آن‌ها در کنار یکدیگر با استقبال جالب هواداران روبرو شد اما حالا به نظر می‌رسد مهاجم هلندی و همسرش قطع رابطه کرده و از هم جدا شده‌اند.

 

براین اساس، نکته قابل توجه این است که آن‌ها یکدیگر را آنفالو کرده و عکس‌های مشترک خود را حذف کرده‌اند. علاوه براین، حذف نام یورگن لوکادیا از بیوی همسرش، موضوع دیگری است که این شایعه را تقویت می‌کند و باید دید چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴