به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۶۶۵۷
تعداد بازدید: ۵۳۱
سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
قرار است چند بازیکن استقلال از لیست نهایی جام جهانی جدا شوند.

به گزارش میدان، کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی ایران لیست نهایی خود را برای بازی های جام جخانی برگزیده و خط خورده های تیم ملی را نیز انتخاب کرده است.

در این میان شنیده می شود که نام چند بازیکن استقلال نیز در این لیست به چشم می خورد و با اینکه کیروش از حضور بازیکنان این تیم در اردوها ابراز رضایت کرده اما چند بازیکن استقلال در مسابقات قطر حضور ندارند و باید جمع ملی پوشان را ترک کنند.

 

گفتنی است  حسین حسینی در بین نفرات برگزیده کیروش حضور دارد و با اینکه احتمال حضورش در درون دروازه تیم ملی در سه دیدار مقدماتی تیم مایران بسیار کم است و قرار است بیرانوند گلر اول تیم ملی در بازی ها باشد اما حسینی جزو نفرات مورد اعتماد کیروش روی نیمکت تیم ملی است.

 

در بین دیگر بازیکنان استقلال محمدمحبی عملکرد بسیار خوبی در استقلال و اردوهای تیم ملی داشته و احتمال حضورش در لیست نهایی بسیار است.

اما از طرفی کیروش علاقه بسیاری به سبک بازی روزبه چشمی دارد و با اینکه  وی را در لیست اولیه تیم ملی قرار نداد اما به محض جا افتادن این بازیکن در ترکیب استقلال وی را به اردوی تیم ملی فراخواند.

به نظر می رسد کیروش نام وینگر و هافبک دفاعی استقلال را در لیست نهایی تیم ایران قرار می دهد.

اما در مورد جلالی، مهدی پور و حردانی شرایبط متفاوت است و شنیده ها حاکی از خط خوردن این سه بازیکن استقلال از جمع نفرات اعزامی است.

با اینکه این سه بازیکن مورد اعتماد کیروش قرار دارند و وی از عملکردشان در اردوهای اخیر تیم ملی راضی است اما بعید است که این سه بازیکن مسافر نهایی قطر باشند و عنوان شده که استقلال دو الی سه نماینده در مسابقات جام جهانی در اختیار  دارد که در مسابقات تیم ایران را همراهی می کنند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۵