به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۶۶۵۴
تعداد بازدید: ۶۷۴
سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
ستاره کهنه‌کار تیم فوتبال آث‌میلان از تاثیر شگفت خود بر فوتبال فرانسه صحبت کرده است.

به گزارش میدان، زلاتان ابراهیموویچ، فصل گذشته عملکرد درخشانی در آث‌میلان داشت و این تیم را پس از ۱۱ سال به قهرمانی در لیگ ایتالیا رساند. با این حال، ابراهیموویچ از پایان فصل گذشته تاکنون به دلیل جراحی زانو به دور از میادین بوده و نتوانسته تیمش را در فصل جاری همراهی کند اما در سن ۴۱ سالگی، هنوز امید خود را برای بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا از دست نداده است‌.

 

ستاره مطرح، مسی و نیمار را نابود کرد!

 

ابراهیموویچ بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ برای پاریسن ژرمن بازی کرد و هنگام جدایی، بهترین گلزن این باشگاه بود‌. او در ۱۸۰ بازی برای پاریسن ژرمن ۱۵۸ گل به ثمر رساند و با این تیم فرانسوی ۱۲ عنوان قهرمانی مختلف به دست آورد. اسطوره فوتبال سوئد که مصاحبه‌های عجیبی در سالیان اخیر داشته و غرور او زبان‌زد اهالی فوتبال است حالا روز گذشته از تاثیر شگفت خود بر فوتبال فرانسه صحبت کرده است.

 

ابراهیموویچ در مصاحبه با Canal Plus گفت: از زمانیکه فرانسه را ترک کردم، سطح لیگ این کشور افت زیادی داشته و همه چیز به هم ریخته است. درواقع، لیگ فرانسه برای خروج از بحران به بازیکنی مثل من نیاز دارد اما من به فرانسه متکی نیستم. حتی اگر امباپه، نیمار و مسی را هم داشته باشید، به شما کمکی نمی‌کند چراکه شما از وجود خدا(زلاتان) بی‌بهره هستید.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸