به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۶۲۳
تعداد بازدید: ۷۳۷
سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
ستاره‌های خارجی پرسپولیس علی رغم درخشش ، زنگ خطر را نیز در این تیم به صدا در آوردند .

به گزارش میدان، تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته یازدهم لیگ برتر و شروع تعطیلات فوتبال ایران برای جام جهانی، با ۲۴ امتیاز صدرنشین لیگ شد تا با اختلاف ۲ امتیازی نسبت به استقلال در صدرجدول رده‌بندی جا خوش کند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در شرایطی صدرنشین لیگ هستند که در ۱۱ بازی گذشته، ۱۱ گل زده و فقط ۳ گل خورده را ثبت کرده‌اند.

تیم پرسپولیس در شرایطی ۱۱ گل در ۱۱ بازی گذشته به ثمر رسانده که نسبت به چهار تیم بالانشین و مدعی لیگ کمترین تعداد گل زده را داشته اما باتوجه به تعداد گل کمی که دریافته کرده موفق شده فعلا صدرنشین باشد. با این حال نکته مهم در صدرنشینی و البته تعداد گل زده پرسپولیسی‌ها، نقش بازیکنان خارجی این است.

پرسپولیس در شرایطی ۱۱ گل زده را ثبت کرده که ۷ گل از این تعداد گل توسط دو مهاجم خارجی این تیم به ثمر رسیده است. یورگن لوکادیا با ۶ گل و شیخ دیاباته با یک گل زه، ۶۳ درصد از تمام گل‌های این فصل را به ثمر رسانده اند که آماری فوق‌العاده به حساب می‌آید. این در شرایطی است که لوکادیا از هفته چهارم و شیخ دیاباته هم از ۳ بازی پیش در ترکیب پرسپولیس حضور داشته‌اند. از سوی دیگر این آمار می تواند برای تیم و کادرفنی نیز نگران کننده باشد چرا که مصدومیت های احتمالی و پرداخت های مالی نامنظم به این بازیکنان شرایط را به گونه ای دیگر پیش ببرد مثل آنچه قبلا در مورد دیاباته و استقلال اتفاق افتاد‌.

 

ذکر این نکته هم ضروری است که زوج دیاباته و لوکادیا اولین زوج مهاجمان خارجی در تاریخ باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آیند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۲