به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۶۶۱۸
تعداد بازدید: ۶۷۸
شنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
یک باشگاه آرژانتینی خواهان کریستیانو رونالدو شده و از آن به عنوان یک رویای بزرگ نام برده است.

به گزارش میدان، کریستیانو رونالدو در نقل و انتقالات تابستانی، خواستار جدایی از منچستریونایتد بود و در این رابطه با باشگاه‌های زیادی گفت‌و‌گو کرد. این ستاره پرتغالی رابطه خوبی با اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد ندارد و همین موضوع احتمال جدایی او را از جمع شیاطین سرخ افزایش داده است.

 

تیم فوتبال آرژانتینوس جونیورز به بحران اخیر بین رونالدو و منچستریونایتد طعنه زده و با انتشار یک توییت از این ستاره ۳۷ ساله خواسته به این تیم بپیوندد. توییتر رسمی این باشگاه ویدیویی با عبارت بیا بریم کوپا لیبرتادورس، در کنار هشتگ #ElBichoAlBicho منتشر کرده و خواهان حضور رونالدو در آرژانتینوس شده و از این اتفاق به عنوان یک رویای بزرگ نام برده است.

 

عکس/ یک گزینه عجیب برای کریستیانو رونالدو

 

آرژانتینوس با سرمربیگری گابریل میلیتو، بازیکن سابق بارسلونا که از فصل ۲۰-۲۰۱۹ هدایت این تیم را برعهده دارد، پس از سال‌ها غیبت سرانجام جواز حضور در کوپا لیبرتادورس را به دست آورد. طبق گزارش روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو، کل دستمزد آرژانتینوس به بازیکنان خود در سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۷۴۷ میلیون پزو آرژانتین (کمی بیش از ۴.۵ میلیون دلار) بوده است، در حالیکه کریستیانو رونالدو سالانه بیش از ۳۱ میلیون دلار از منچستریونایتد دریافت می‌کند.

 

عکس/ یک گزینه عجیب برای کریستیانو رونالدو

 

دیگو مارادونا پیش از اینکه دوران درخشان خود را در بوکاجونیورز، بارسلونا و ناپولی آغاز کند، برای این باشگاه بازی کرده بود و در واقع آرژانتینوس اولین تیم دوران حرفه‌ای او محسوب می‌شد. به پاس زحمات این ستاره فقید، ورزشگاه آرژانتینوس از سال ۲۰۰۴، دیگو آرماندو مارادونا نامگذاری شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵