به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۶۱۷
تعداد بازدید: ۴۱۴
جمعه ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
دیدار تیم‌های هوادار و استقلال با برتری شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

به گزارش میدان، دو تیم هوادار و استقلال از ساعت ۱۶:۰۰ امروز(جمعه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر ایران در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. با ثبت این نتیجه تیم هوادار ۱۲ امتیازی باقی ماند و استقلال ۲۲ امتیازی شد و به این ترتیب، شاگردان ساپینتو فاصله خود را با رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس حفظ کردند.

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند(۶۶ - مهدی مهدی‌پور)، سعید مهری(۶۶ - زبیر نیک‌نفس)، مهدی قائدی(۵۸ - رضا میرزایی)، محمد محبی(۸۵ - صالح حردانی) و ارسلان مطهری(۶۶ - سجاد شهباززاده)

 

ترکیب هوادار: میلاد فراهانی، امیرحسین پورمحمد، فریبرز گرامی، عزت‌الله پورقاز، صایب محبی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، نیما انتظاری، سیدمحمد میری، فرزاد جعفری، محمد چهارمحالی

 

شرح گل: در دقیقه ۹ محمد محبی روی پاس ارسلان مطهری موفق شد با یک ضربه به زاویه مخالف، چهارمین گلش را در این فصل برای استقلال به ثمر برساند.

 

آرمان رمضانی به دلیل آسیب‌دیدگی همچنان قادر به بازی نیست و از لیست استقلال خط خورد. علاوه براین سیاوش یزدانی که به دلیل مسائل انضباطی با دستور ساپینتو کنار گذاشته شده بود، روز گذشته در تمرین استقلال حضور پیدا کرد و به جمع آبی‌پوشان اضافه شد اما با این حال، در لیست استقلال برای بازی امروز قرار نداشت.

 

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال بعد از گذراندن دوران محرومیتش، در بازی امروز روی نیمکت تیمش قرار گرفت و از کنار زمین، شاگردانش را هدایت کرد. البته این مربی پرتغالی، هفته گذشته با وجود محرومیت، دست از حاشیه‌سازی برنداشت و با یک فیلمبردار درگیر شد. 

 

شاگردان ساپینتو بعد از کسب پیروزی در بازی امروز، باید آماده دیدار سوپرجام با تیم نساجی مازندران شوند تا یک جام قهرمانی به هواداران خود قبل از تعطیلات لیگ برتر فوتبال هدیه بدهند. این مسابقه، روز چهارشنبه، ۱۱ آبان به میزبانی ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵