به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۶۱۰
تعداد بازدید: ۵۶۶
پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
ممکن است یکی از بازیکنان پرسپولیس در لیست نهایی جام جهانی نباشد.

به گزارش میدان، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری ۵ بازیکن پرسپولیس هستند که حضوری ثابت در اردو‌های اخیر تیم ملی تحت نظر کارلوس کی‌روش داشته‌اند. با این حال ممکن است از بین این بازیکنان نهایتا یک نفر در لیست نهایی کی‌روش برای جام جهانی قرار نگیرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که هر ۵ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار گرفته‌اند و این احتمال وجود دارد همه آنها راهی جام جهانی شوند اما اگر بنا به خط زدن باشد به احتمال فراوان میلاد سرلک از لیست نهایی تیم ملی خط بخورد. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و وحید امیری جزو بازیکنان مورد علاقه کی‌روش هستند و پیش از این هم سابقه کار کردن با این مربی را دارند.

از طرفی باتوجه به ترافیک شدید در خط هافبک تیم ملی و مصدومیت اخیر میلاد سرلک، ممکن است کی‌روش قید این بازیکن را برای جام جهانی بزند. بازهم تاکید می‌کنیم که این یک گمانه‌زنی رسانه‌ای و تحلیل از شرایط چند هفته گذشته است و ممکن است کی‌روش هر ۵ پرسپولیسی را به جام جهانی ببرد یا اینکه از این ۵ نفر بیشتر از یک نفر خط بخورد و در صورت خط خورد یک نفر هم آن بازیکنی کسی غیر از سرلک باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵