به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۶۶۰۲
تعداد بازدید: ۵۴۰
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
مدیرعامل باشگاه استقلال با دیدن ستاره استقلال دقایقی به صورت خصوصی با او صحبت کرد.

به گزارش میدان، علی فتح‌الله‌زاده امروز (سه‌شنبه) در تمرین تیم استقلال حضور یافت تا با بازیکنان این تیم دیدار و گفت‌وگو کند. او طبق روال همیشگی مدیریتی خود با بازیکنان شوخی می‌کرد، از جمله شوخی‌هایش با مهدی قایدی ستاره استقلال

 

مدیرعامل استقلال به ستاره آبی‌پوشان گفت بهتر است مثل قبل درخشش خود را تکرار کند، چرا که انتظارها از او بالا است. فتح‌الله‌زاده به قایدی گفت درست است که یکی دو بازی بیشتر تا قبل از ام جهانی برای استقلال انجام نمی‌دهی اما نباید از دعوت دوباره به تیم ملی ناامید شوی، تو سن زیادی نداری و سال‌ها می‌توانی در سطح اول فوتبال باشی، بهتر است با همه قدرت خودت را نشان دهی. 

 

قایدی در حالی ابتدای فصل از شباب الاهلی امارات به استقلال پیوست که علاوه بر پول رضایت‌نامه‌اش که یک میلیون درهم معادل تقریبا 9 میلیارد تومان است و باشگاه استقلال هنوز قسط اول را نتوانسته به باشگاه اماراتی واریز کند، قرارداد سنگینی هم با قایدی بسته است، در این قرارداد گفته می‌شود 900 هزار یورو بسته شده و مشخص نیست آیا با بدهی‌هایی که استقلال دارد آیا تیم مدیریتی جدید بتواند مطالبات و قرارداد ستاره جوان تیمش را پرداخت کند یا به مشکل خواهد خورد. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵