به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۶۵۹۵
تعداد بازدید: ۴۲۱
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
یکی از پیشکسوتان پرسپولیس درخصوص سبک بازی این تیم نظراتی ارائه داد.

محمود کلهر در گفت و گو با میدان، در مورد دیدار هفته یازدهم پرسپولیس مقابل مس کرمان در ورزشگاه آزادی اظهارداشت: به نظرم بازی بسیار سختی در انتظار پرسپولیس است. تیم‌ها در فصل جدید شکل بهتری گرفتند و دیگر هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست. خیلی طبیعی است که مس مقابل پرسپولیس بسته بازی کند و در این شرایط پرسپولیس بهتر است از تمام عناصر هجومی خود استفاده کند.

وی ادامه داد: به نظرم یحیی در این بازی باید از زوج لوکادیا و دیاباته به صورت همزمان استفاده کند. اگر پرسپولیس از تمام ظرفیت هجومی خود استفاده کند توانایی عبور از خط دفاعی مس را دارد. در مجموع پرسپولیس کار دشواری مقابل مسی دارد که مسلما با سیستم دفاعی وارد زمین می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به این مسئله که در هفته‌های اخیر این تیم زیبا بازی نمی‌کند اما نتیجه می‌گیرد، گفت: فوتبال امروز دیگر به زیبا بازی کردن نیست و فقط گرفتن ۳ امتیاز مهم است. تیمی در نهایت قهرمان می‌شود که ۳ امتیاز را بگیرد نه اینکه زیبا بازی کند. پرسپولیس نباید دنبال زیبا بازی کردن باشد.

کلهر در خصوص عملکرد یورگن لوکادیا خاطرنشان کرد: برخلاف نظر برخی‌ها، لوکادیا بهترین مهاجم ایران است و بهترین مهاجم خارجی که پا به فوتبال ما گذاشته. با هیچ متر و معیاری نمی‌شود از لوکادیا ایراد گرفت. او واقعا باتجربه و حرفه‌ای است و گل‌هایی می‌زند که کار هر مهاجمی نیست.

وی در پایان در خصوص افت شدید مهدی ترابی در فصل جاری لیگ برتر گفت: ترابی برای برگشت به شرایط قبلی باید حس رقابت را درون خودش فعال کند. ترابی بازیکن خوبی است و همه از توانایی او با خبر هستند پس باید قوی‌تر عمل کند و به همان بازیکن سابق تبدیل شود. ترابی توانایی عبور از این شرایط و این افت را دارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸