به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۶۵۸۴
تعداد بازدید: ۵۵۰
دوشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
سرمربی پرسپولیس قصد دارد پیش از دربی تهران ریسک کند.

به گزارش میدان، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر قرار است روز پنج‌شنبه هفته جاری میزبان مس کرمان باشد. این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که آخرین دیدار پرسپولیس پیش از دربی هفته دوازدهم با استقلال خواهد بود که قرار است پس از مسابقات جام جهانی قطر برگزار شود.

پرسپولیسی‌ها در شرایطی به مصاف مس می‌روند که ۵ بازیکن این تیم سه اخطاره هستند و در صورت گرفتن کارت زرد مقابل مس، دیدار با استقلال را از دست خواهند داد. علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمد عمری، سروش رفیعی و گئورگی گولسیانی ۵ بازیکن سه کارت پرسپولیس برای بازی با مس هستند. در این بین غیر از عمری و در این هفته‌ها نعمتی، سه بازیکن دیگر یعنی بیرانوند، رفیعی و گولسیانی جزو بازیکنان اصلی و مهم پرسپولیس به شمار می‌روند که در صورت گرفتن اخطار در بازی با مس، دیدار حساس با استقلال را از دست خواهند داد.

با این وجود اما شنیده می‌شود که یحیی گل‌محمدی تا امروز برنامه‌ای برای بازی ندادن و نیمک‌نشین کردن سه بازیکن اصلی خود مقابل مس ندارد و قرار است تیمش را با تمام توان به مصاف مس بفرستد. این در شرایطی است که از بین این ۳ بازیکن مهم، علیرضا بیرانوند در پرسپولیس به بازیکنی بی‌جانشین تبدیل شده و فاصله او با دیگر دروازه‌بان پرسپولیس یعنی احمد گوهری بسیار زیاد است. با این شرایط اما گل‌محمدی تا این لحظه نمی‌خواهد به این بازیکنان و مخصوصا بیرانوند استراحت بدهد و با بازی دادن به بازیکنان سه کارته خود مقابل مس ریسک بزرگی خواهد کرد. این در شرایطی است که بیرانوند در هفته‌های گذشته با مصدومیت برای پرسپولیس بازی کرده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸