به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۵۷۵
تعداد بازدید: ۶۲۰
سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ روز چهارشنبه در نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش میدان، تیم فوتبال بارسلونا تا پایان هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در رده سوم جای گرفته و شانس کمی برای صعود به مرحله حذفی دارد. با این حال، کاتالان‌ها روز چهارشنبه در نیوکمپ به مصاف بایرن مونیخ می‌روند و باید این بازی را پیروزی پشت سر بگذارند. البته بارسلونا نیم‌نگاهی به مسابقه اینتر و ویکتوریا پلژن دارد و امیدوار است شاگردان سیمونه اینزاگی برابر حریف خود مغلوب شوند.

 

در دیدار مقابل بایرن، بار دیگر چشمان هواداران و کارشناسان به رابرت لواندوفسکی خواهد بود که ۸ سال گذشته را در جمع باواریایی‌ها سپری کرده و اکنون مهاجم باشگاه بارسلونا است‌. این ستاره لهستانی در ۱۴ بازی ۱۶ گل زده و ۳ پاس گل به ثبت رسانده و مورد تحسین ژاوی هرناندز قرار گرفته است.  با این حال، لئون گورتزکا، هافبک بایرن مونیخ در نشست خبری، لواندوفسکی، هم‌تیمی سابق خود را به خاطر انتقالش به بارسلونا مورد تمسخر قرار داد.

 

گورتزکا، درباره احتمال حذف بارسلونا از مرحله گروهی و حضور در لیگ اروپا گفت: لواندوفسکی در بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲، همیشه با بایرن مونیخ به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان می‌رسید اما حالا او با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کند و باید به بازی در لیگ اروپا بسنده کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵