به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۶۵۵۸
تعداد بازدید: ۸۰۷
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
ستاره‌های خط حمله پرسپولیس و استقلال به اندازه نامشان موفق نبوده‌اند.

به گزارش میدان، با گذشت ده هفته از لیگ برتر فوتبال کشورمان تیم پرسپولیس با ۲۱ امتیاز در صدرجدول رده‌بندی قرار دارد و از آن طرف استقلال هم با ۱۹ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به سپاهان ۱۹ امتیازی در رده سوم جدول است. شاگردان یحیی گل‌محمدی در این ده هفته، ده بار موفق شده‌اند دروازه حریفان را باز کنند و استقلال هم ۱۱ گل به ثمر رسانده.

در این مطلب قصد داریم عملکرد خط حمله و بازیکنان هجومی دو تیم را در ۱۰ هفته گذشته در ثبت گل باهم مقایسه کنیم. در استقلال سجاد شهباززاده، امیرارسلان مطهری، آرمان رمضانی، پیمان بابایی، رضا میرزایی، مهدی قائدی، آرش رضاوند و محمد محبی جزو نیرو‌های تهاجمی (هافبک یا مهاجم) محسوب می‌شوند اما نکته عجیب اینجاست که این ۸ ستاره در مجموع بری استقلال ۵ گل به ثمر رسانده‌اند که محمد محبی ۳ گل و پیمان بابایی و مهدی قائدی هم هر کدام یک گل زده‌اند. آماری به شدت ضعیف از ستاره‌های هجومی استقلال که تقریبا نیمی از ۱۱ گل تیم‌شان را زده‌اند.

از آن طرف یورگن لوکادیا، مهدی عبدی، حامد پاکدل، شیخ دیاباته، سروش رفیعی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، سعید صادقی و امید عالیشاه نیرو‌های تهاجمی پرسپولیس در فصل جاری بوده‌اند که توانسته‌اند ۸ گل از ۱۰ گل پرسپولیس در این فصل را بزنند. یورگن لوکادیا با ۶ گل و سعید صادقی با ۲ گل، زننده این ۸ گل بوده‌اند و هنوز دیگر نیرو‌های تهاجمی پرسپولیس گلی برای این تیم به ثمر نرساندند که آماری بسیار ضعیف و عجیب به شمار می‌رود.

نیرو‌های تهاجمی پرسپولیس و استقلال در شرایطی این آمار را ثبت کرده‌اند که هر کدام در فصل نقل‌وانتقالات یا با سر و صدا و قیمت نجومی به این تیم‌ها آمدند یا با همین شرایط قراردادشان را تمدید کردند اما در عمل به جز لوکادیا، صادقی و محبی دیگر نیرو‌های تهاجمی دو تیم هیچ کارایی برای سرخ‌آبی‌ها نداشته‌اند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸