به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۷
۶۵۴۶
تعداد بازدید: ۳۵۰
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
داستان کاوه رضایی و بازگشتش به استقلال پیچیده شده است.

به گزارش میدان، با اینکه صحبت از بازگشت کاوه رضایی به استقلال است و اینکه وی می‌تواند بدون دردسر به استقلال بازگردد اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد. این بازیکن که به دلیل مشکلات موجود در استقلال ناچار شد به تراکتورسازی برود در حال حاضر قرار است به استقلال بازگردد و نیم فصل دوم را در این تیم سپری کند اما مدیران تراکتور مانع این اقدام شدند.

 

برخی معتقدند که این بازیکن بدون مانع می‌تواند بازگشت خود را عملی کند و به رضایت مدیران تیم تبریزی نیاز ندارد اما اعلام شده که این موضوع صحت ندارد و رضایی قرارداد یکساله دارد و اگر توافقی انجام نشود این بازیکن باید در تراکتورسازی بماند.

 

این بازیکن باید مبلغی را به تراکتوری‌ها پرداخت کند تا بتواند رضایت آنها را جلب کند اما این در حالی است که باید دید مدیران جدید استقلال اقدامات لازم را برای این بازیکن انجام می‌دهند یا نه. این در حالی است که ساپینتو برای نیم فصل دوم روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده و بارها اعلام کرده رضایی را می‌خواهد و بازیکنان لیست مازاد در این پست را کنار می‌گذارد تا شرایط بازگشت رضایی فراهم شود. نکته قابل توجه این است که بازگشت رضایی به استقلال آسان نیست و فتح الله زاده پروژه جدیدی را پس از پرداخت بدهی پادوانی و استراماچونی در پیش دارد!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۴