به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۴۹۴
تعداد بازدید: ۵۵۸
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا رایی که علیه‌اش صادر شده را بشکند.

به گزارش میدان، چند وقتی است که به خاطر شکایت واسطه پیشین شرکت آل‌اشپورت از باشگاه پرسپولیس و گرفتن رای ۲۷ میلیاردی علیه این باشگاه، حساب اصلی باشگاه پرسپولیس مسدود است و مدیران این باشگاه نمی‌توانند امور مالی خود را به صورت طبیعی انجام بدهند.


شخصی که موفق شده حساب باشگاه پرسپولیس را ببندد در دادگاه ادعای طلب ۲۷ میلیارد تومانی از این باشگاه کرده بود. دادگاه هم باتوجه به مستندات رایی را علیه باشگاه پرسپولیس صادر کرده بود و به مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود برای تجدیدنظرخواهی فرصت ۲۰ روزه دارند. با این وجود مدیران وقت باشگاه پرسپولیس روی این پرونده و رای تجدید نظر نکردند تا در نهایت حکم قطعی از طرف دادگاه و علیه باشگاه پرسپولیس صادر شود.


حالا این شخص با حکم دادگاه و البته کم کاری مدیران قبلی توانسته این حکم قطعی را بگیرد اما مدیران باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان چنین حکمی را قبول ندارند. به همین دلیل مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا از طریقی قانونی این حکم را بشکنند و در نهایت حساب باشگاه را باز کنند. مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس معتقد هستند مقدار بدهی آنها در این پرونده خیلی کمتر از مبلغی است که دادگاه حکم داده و از طریق مراکز قانونی در صدد شکست این رای هستند.

در این باره گفته می‌شود که مدیران پرسپولیس این پرونده را در مراجع بالاتر پیگیری خواهند کرد تا بتوانند این مشکل را برطرف کنند!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵