به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۶۴۶۲
تعداد بازدید: ۴۷۲
سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
هافبک تیم برایتون در سن ۲۴ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش میدان، انوک ام‌وپو، ستاره تیم فوتبال برایتون در فیفادی گذشته و پیش از ملحق شدن به اردوی تیم ملی زامبیا متوجه شد حال خوبی ندارد و به همین خاطر در بیمارستان بستری شد. پس از آزمایش‌های زیاد، باشگاه برایتون اعلام کرد این ستاره ۲۴ ساله به یک بیماری قلبی ارثی مبتلا شده که این بیماری ممکن است با انجام ورزش تشدید شود. بنابراین ام‌وپو باید احتیاط کند و به خاطر سلامتی خود، فوتبال را کنار بگذارد. 

 

مشکل قلبی، ستاره لیگ برتری را مجبور به خداحافظی کرد!

 

انوک ام‌وپو در پیامی در توییتر نوشت: پسری از یک شهر کوچک زامبیا برای به دست آوردن رویاهایش جنگید و به لطف خدا با رسیدن به لیگ برتر انگلیس، آن را محقق کرد. با این حال، برخی رویاها پایان می‌یابند. بنابراین با اندوه اعلام می‌کنم که به دلیل توصیه‌های پزشکی باید کفش‌های خود را آویزان کنم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از همسر و خانواده‌ام، فدراسیون فوتبال زامبیا، هم‌تیمی‌ها و مربیانم در برایتون و همه کسانی که از من حمایت کردند قدردانی کنم.

 

ام‌وپو تا هفته ششم لیگ برتر انگلیس برای برایتون به میدان رفت و حتی در آخرین مسابقه حرفه‌ای خود مقابل لسترسیتی، یک پاس گل هم به ثبت رساند. شایان ذکر است که ام‌وپو در تابستان سال ۲۰۲۱ با ۲۳ میلیون یورو از ردبول سالزبورگ به برایتون پیوست و این مبلغ او را به گرانترین خرید تاریخ این باشگاه تبدیل کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۴