به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۶۴۳۱
تعداد بازدید: ۴۹۵
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
دیدار تیم‌های استقلال و فولاد با تساوی به پایان رسید.

به گزارش میدان، دو تیم استقلال و فولاد از ساعت ۱۷:۰۰ امروز(جمعه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. با ثبت این نتیجه دو تیم استقلال و فولاد به ترتیب ۱۵ و ۱۲ امتیازی شدند.

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی، پیمان بابایی

 

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان ، محمد آبشک، وریا غفوری، ساسان انصاری، احسان پهلوان، مجید علیاری

 

شرح ‌گل‌ها: در دقیقه ۱۶ ارسال بلند مهدی شیری به محوطه جریمه استقلال پس از چند ضربه سر به مجید علیاری رسید و او با یک ضربه سر دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد.

 

در دقیقه ۶۱ یک ضربه کرنر برای استقلال به دست آمد که خروج اشتباه شهاب گردان، دروازه‌بان فولاد باعث شد تا توپ به محمد محبی برسد و او هم دروازه خالی گردان را باز کند.

 

عارف غلامی، به دلیل مسائل انضباطی از لیست استقلال خط خورد و آرمان رمضانی و محمدحسین زواری هم از دیگر غایبان آبی‌پوشان در این مسابقه بودند. نکته قابل توجه بازگشت محمدحسین مرادمند پس از مدت‌ها به ترکیب استقلال بود. او پس از کنار گذاشته شدن غلامی فرصت این را پیدا کرد تا توانایی‌های خود را به ریکاردو ساپینتو اثبات کند.

 

نکته قابل توجه این بازی، رویارویی وریا غفوری با تیم سابق خود بود. او که نزد هواداران استقلال از محبوبیت بالایی برخوردار است، از ابتدا به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی را از خود برجای گذاشت. با این حال، علاوه بر غفوری، بازیکنان مشترک زیادی در لیست دو تیم حضور داشتند. آرش رضاوند، آیاندا پاتوسی، رضا میرزایی، زبیر نیک‌نفس، صالح حردانی و عارف آقاسی سابقه بازی در تیم مقابل را دارند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶