به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۶۴۲۲
تعداد بازدید: ۱۵۵۴
پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
حواشی دیدار جنجالی اینترمیلان و بارسلونا همچنان ادامه دارد.

به گزارش میدان، دیدار دو تیم اینترمیلان و بارسلونا در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حواشی زیادی همراه بود. ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا اعتراض شدیدی به داوری این مسابقه داشت و رسانه‌های اسپانیایی هم به طور گسترده به این موضوع پرداختند.

 

پست جنجالی مدافع آبی‌ها در فضای مجازی/ بازیکن تهدید به مرگ شد!

 

الساندرو باستونی، مدافع اینترمیلان، پس از بازی، تصویری از خود درحالیکه پیراهن پابلو گاوی را گرفته و او را بر روی زمین می‌کشاند، منتشر کرد که همین عکس با واکنش تند هواداران بارسلونا همراه شد. به همین خاطر، برخی هواداران خشمگین بلوگرانا، پیام‌های تهدیدآمیزی از طریق فضای مجازی برای باستونی، مدافع اینترمیلان ارسال کردند.

 

پست جنجالی مدافع آبی‌ها در فضای مجازی/ بازیکن تهدید به مرگ شد!

 

کامیلا برسیانی، نامزد باستونی، تهدیدهایی را که هواداران بارسلونا به مدافع اینتر کرده بودند، در صفحه خود منتشر کرد. یکی از هواداران خطاب به باستونی نوشت: چقدر منزجر و کثیف هستی. درحالیکه برخی تهدید کردند پاهای مدافع اینترمیلان را خواهند شکست تا دیگر نتواند فوتبال بازی کند‌. حتی یکی از کاربران در پیامی عجیب تهدید کرد که با اسلحه به او شلیک خواهد کرد. این درشرایطی است که دو تیم چهارشنبه هفته آینده، باید در بازی برگشت به مصاف هم بروند و حواشی به وجود آمده، فضای ملتهبی را برای سفر آبی‌ها به بارسلون ایجاد کرده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۸