به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۳۹۷
تعداد بازدید: ۱۱۹۹
سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
خط دفاع پرسپولیس با حضور بازیکن ملی‌پوش این تیم آماری عجیب دارد.

به گزارش میدان، تیم فوتبال پرسپولیس یک‌شنبه شب در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر با یک گل مغلوب تراکتور شد تا اولین شکست فصل این تیم در ورزشگاه آزادی رقم بخورد. این در شرایطی بود که بازی با تراکتور سومین دیدار پیاپی پرسپولیس بود که دروازه این تیم باز می‌شد. نکته جالب اما حضور مرتضی پورعلی‌گنجی در ترکیب پرسپولیس در هر ۳ دیدار است.

مرتضی پورعلی‌گنجی که با بازگشت کی‌روش به جمع ملی‌پوشان هم برگشته در ۳ بازی ابتدایی لیگ به خاطر صادر نشدن کارت بازی‌اش غایب بود و در همان ۳ بازی هم پرسپولیس موفق به کلین‌شیت شد. در ادامه و در هفته چهارم، پورعلی‌گنجی در بازی با صنعت نفت به ترکیب پرسپولیس اضافه شد که بازم این تیم توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

از هفته پنجم و بازی با هوادار اما این رکورد شکست و دروازه پرسپولیس باز شد تا اولین گل خورده این تیم در فصل جدید در حضور مرتضی‌پورعلی‌گنجی ثبت شود. در هفته ششم هم دروازه پرسپولیس در مسجدسلیمان باز شد و در هفته هفتم هم مقابل تراکتور. این یعنی از ۴ بازی که پورعلی‌گنجی برای پرسپولیس به میدان رفته، در ۳ مسابقه دروازه این تیم باز شده است.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فری
0
0
پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱
باز هم دروغ و دروغ
اگه نویسنده این روزنامه رو ببینم بدون شگ خودم ده تا گل بهش میرگزنم خوب چرا انقد چرت و پرت مینویسی چرا همه دروغ میگن چرا بازی گه میخواین ثبت کنین و از ی بازیکن درخواست و مصاحبه میشه همه هم به نفع خودشون میگن و یارو شد گلزن اول خوب حقیقت بنویسید
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴