به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۶۳۶۹
تعداد بازدید: ۵۹۵
پنجشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
برخی از بازیکنان استقلال دلخوری شدیدی از مدیریت دارند و قصد اعتصاب داشتند.

به گزارش میدان، بازیکنان تیم استقلال در شرایطی تمرینات و بازی ها را پشت سر می گذارند که برخی از نفرات تیم از اوضاع فعلی بسیار ناراحت و به مدیران تیم معترض هستند.

چند بازیکن تیم که تا به حال مطالبات و مبلغی از قرارداد خود را دریافت نکردند با شرایطی روبرو شدند که قصد اعتصاب داشتند و برخی اعضای تیم این بازیکنان را از این اقدام منصرف کردند تا حاشیه جدیدی برای تیم ایجاد نشود.

 

سرپرست و مربیان استقلال که با بازیکنان تیم ارتباط دارند از این چند بازیکن درخواست کردند که چند روز دیگر به مدیرذیت باشگاه مهلت دهند تا پس از انجام اقدامات لازم مبلغ قراردادشان به حسابشان واریز شود.

 

به همین دلیل بازیکنان استقلال که قصد اعتصاب و عدم حضور در تمرینات تیم را داشتند از اقدام خود در مقطع فعلی صرف نطر کردند و فرصت چند روزه ای را به مدیران تیم دادند تا به زودی به مشکلاتشان رسیدگی شود.

 

پیش از این شنیده می شد که برخی نفرات تیم به دلیل قطع اینترنت و عدم دسترسی به مسوولان تیم در جلسات تمرینی حاضر نشدند اما این موضوع به اعتراض اعضای تیم مربوط می شد که البته با مساعدت مسوولان در تیم ادامه پیدا نکرد و بازیکنان معترض باز هم به مدیران باشگاه فرصت دادند تا استقلال در آستانه بازی با گل گهر با چالش جدیدی مواجه نشود!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸