به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۶۳۲۸
تعداد بازدید: ۸۲۸
چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
ستاره برزیلی رئال‌مادرید به رکورد جدیدی دست پیدا گرفت.

به گزارش میدان، دربی اخیر شهر مادرید، تحت الشعاع حواشی پیرامون وینیسیوس جونیور قرار گرفت و جنجال‌های زیادی در این باره شکل گرفت. وینیسیوس با وجود اینکه یک بازیکن حاشیه ساز بوده اما عملکرد بسیار درخشانی در رئال‌مادرید داشته و به یک مهره کلیدی برای کارلو آنچلوتی تبدیل شده است.

 

این ستاره ۲۲ ساله به تازگی رکورد جالبی را برای خود ثبت کرده است. او به رکورد ۱۷۹ بازی با پیراهن رئال‌مادرید رسیده و در میان بازیکنان برزیلی این تیم از رونالدو نازاریو پیشی گرفته و حالا فقط کاسمیرو با ۳۳۶، روبرتو کارلوس با ۵۲۷ و مارسلو با ۵۴۶ بازی را بالاتر از خود دارد. البته گفتنی است که کریم بنزما با ۶۱۱ بازی در میان خارجی‌های رئال رکورددار است.

 

وینیسیوس در سه فصل اول حضورش در رئال فقط ۱۴ گل به ثمر رسانده بود اما از فصل گذشته تاکنون ۲۷ گل زده و به اوج شکوفایی خود رسیده است. شایان ذکر است که اخیرا رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل مصاحبه‌ای را در مورد وینیسیوس انجام داد و گفت: وینیسیوس امروز بهترین بازیکن برزیلی است. ما انتظار داریم که نیمار در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ به فرم فوق العاده‌ای برسد. اگر نیمار و وینی در اوج باشند، شانس فوق العاده‌ای برای فتح جام جهانی خواهیم داشت.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸