به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۶۲۶۸
تعداد بازدید: ۱۰۹۷
سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان ادعای عجیبی را مطرح کرد‌.

به گزارش میدان، دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر با حواشی زیادی همراه بود‌. به طوریکه با اعلام کارشناسان داوری مشخص شد رضا مهدوی، داور این مسابقه روی پنج صحنه، اشتباه تاثیرگذار داشته است.

 

شب گذشته سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت که تیم داوری این مسابقه، دو روز مانده به بازی تغییر کرده است. با این وجود، خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران دقایقی بعد بر روی آنتن آمد و این موضوع را تکذیب کرد.

 

عکس/

 

نکته قابل توجه این است که حمیدرضا افشون، کمک داور بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان که با اعلام کارشناسان داوری، گل صحیح یورگن لوکادیا را به اشتباه آفساید اعلام کرده بود، سه روز قبل، دیدار ون پارس اصفهان و رایکای بابل در لیگ دسته یک را پرچم زده بود. این بازی به میزبانی تیم اصفهانی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و نکته قابل تامل این است که چرا یک کمک داور باید در این فاصله زمانی کم، دو قضاوت داشته باشد.

 

عکس/

 

علاوه براین، یک صفحه اینستاگرامی منتسب به حمیدرضا افشون، کمک داور جنجالی وجود دارد که البته به نظر می‌رسد متعلق به خود او می‌باشد. نکته عجیب این است که او در پروفایل خود از کلمه 《تاجی》 استفاده کرده که همین امر، شبهات و جنجال‌ها  را تشدید می‌کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۸