به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۶۲۴۵
تعداد بازدید: ۵۹۱
شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
دیدار تیم‌های استقلال و نساجی با برتری شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

به گزارش میدان، دو تیم استقلال و نساجی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(شنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید. با ثبت این نتیجه استقلال ۱۱ امتیازی شد و نساجی همان ۶ امتیاز باقی ماند.

 

ترکیب استقلال: حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی

 

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سیدعلیرضا ابراهیمی، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، صابر حردانی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، علی شجاعی، رضا جعفری، کریم اسلامی

 

شرح گل‌ها: در دقیقه ۴، با توپ‌گیری آرش رضاوند در نزدیکی محوطه جریمه نساجی، پیمان بابایی صاحب توپ شد و با جاگذاشتن علیرضا حقیقی گل اول استقلال را به ثمر رساند. در دقیقه ۴۳ روی ضربه کرنر استقلال، توپ به دست علی شجاعی برخورد کرد و برای آبی‌پوشان پنالتی اعلام شد. کوین یامگا پشت توپ ایستاد و ضربه خود را به سمت مخالف پرش حقیقی زد تا استقلال دو بر صفر پیش بیفتد.

 

در دقیقه ۴۹، مهدی قائدی با یک پاس در عرض، محمد محبی را در موقعیت گل قرار داد و او با ضربه بغل پا، دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد. دقیقه ۸۱، عارف غلامی در محوطه جریمه استقلال مرتکب خطا شد و ایوب کلانتری، تک گل تیم نساجی را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند.

 

بازی امروز درحالی با پیروزی پرگل استقلال به پایان رسید که سه دیدار آخر این دو تیم در تمام رقابت‌ها با نتیجه بدون گل به اتمام رسیده بود. در واقع آخرین گل استقلالی‌ها مقابل رقیب توسط متین کریم‌زاده، بازیکن فعلی نساجی به ثمر رسید اما شاگردان ساپینتو به این طلسم پایان دادند.

 

آرمان رمضانی و محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند و آمانوف، محمدحسین مرادمند و امید حامدی‌فر هم به دلایل فنی از لیست تیم استقلال خط خوردند. این درشرایطی است که تیم نساجی غایبی برای این بازی نداشت.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵