به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۱۸۷
تعداد بازدید: ۴۳۸
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مهاجم استقلال برای بیش از سه هفته بازی های این تیم را از دست داد.

به گزارش میدان، تیم استقلال در خط حمله بازیکنان بسیاری را در اختیار دارد اما این نفرات به فاصله گذشت چند دیدار از لیگ نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ساپینتو سرمربی استقلال در حال بررسی شرایط بازیکنانش در این پست است.

 

گفتنی است آرمان رمضانی که از ابتدای فصل کمتر به بازی گرفته شده دچار مصدومیت شده و به احتمال فراوان بیش از سه هفته از ترکیب استقلال دور است.این بازیکن که فصل گذشته از مهره های تاثیرگذار تیم فرهاد مجیدی به شمار می رفت در حال حاضر با وضعیت مناسبی در تیم روبرو نیست.

 

البته با بازگشت سجادشهباززاده و جذب پیمان بابایی شرایط برای نفراتی چون رمضانی و ارسلان مطهری سخت شد اما آمار خط حمله استقلال بسیار ضعیف بوده و انتقادات بسیاری از نفرات جذب شده و قدیمی های تیم می شود.

 

در حال حاضر تنها بازیکن مورد تایید در کارهای هجومی مهدی قائدی است و رمضانی نیز چند دیدار از ترکیب دور شد تا مشکلات خط حمله استقلال چند برابر شود.

 

این در حالی است که این مهاجم استقلال فصل گذشته با گلهای حساسی که برای استقلال در دیدارهای پایانی لیگ به ثمر رساند نقش مهمی در قهرمانی استقلال داشت اما در فصل جاری با حضور مهاجمان بسیار در تیم وی انگیزه خود را برای اثبات در خط حمله تیم از دست داده است و ساپینتو نیز به بازیکنان تازه وارد تیم اعتماد بیشتری نسبت به قدیمی ها دارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳