به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۶۱۶۴
تعداد بازدید: ۴۶۱
چهارشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
برنامه مسابقات لالیگا تا پیش از جام جهانی به نفع رئال‌مادرید خواهد بود.

به گزارش میدان، تقویم شلوغ مسابقات لیگ‌های معتبر اروپا تا پیش از شروع جام جهانی، به ضرر برخی تیم‌ها بوده و مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود آورده است. با این وجود، برنامه مسابقات لیگ برتر اسپانیا تاحدودی به سود رئال‌مادرید بوده است چراکه این تیم در ۶۶ روز آینده فقط یک بازی خارج از شهر مادرید خواهد داشت.

 

براین اساس، بازی بعدی رئال که خارج از شهر مادرید برگزار می‌شود، در روز ۲۸ مهر و مقابل تیم الچه خواهد بود. رئال‌مادرید در این مدت میزبان بتیس، مایورکا، اوساسونا و بارسلونا است و بازی‌های خارج از خانه‌اش هم در شهر مادرید مقابل اتلتیکو و ختافه خواهد بود. البته گفتنی است که رئال‌مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای دیدار برابر سلتیک به گلاسکوی اسکاتلند سفر خواهد کرد.

 

جالب است بدانید که حتی چهار بازی رئال بعد از تقابل با الچه، در شهر مادرید خواهد بود. شاگردان کارلو آنچلوتی مقابل سویا، ژیرونا و کادیز در برنابئو و میهمان رایو وایکانو در شهر مادرید هستند. در حقیقت تا قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ فقط یکی از یازده بازی لالیگایی رئال‌مادرید در خارج از شهر مادرید برگزار خواهد شد که در نوع خود بسیار جالب است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶