به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۳
۶۱۴۶
تعداد بازدید: ۵۵۲۶
دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
باشگاه پرسپولیس با مبلغی خوب توانسته با اسپانسر امسالش قرارداد ببندد.

به گزارش میدان، روز گذشته در خبری با تیتر "جزییات جالب از قرارداد پرسپولیس با اسپانسرش منتشر شد" اعلام کردیم که باشگاه پرسپولیس امسال توانسته قرارداد خوبی با شرکت ایرانسل به عنوان حامی مالی اصلی و روی پیراهن امضا کند. حتی اعلام کردیم که طبق توافقات صورت گرفته قرار شده این شکرت هر چندبازی یکبار به باشگاه پرسپولیس پرداختی داشته باشد تا سرخپوشان مشکل مالی نداشته باشند.

حالا شنید‌ها از منابع معتبر حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس با شرکت ایرانسل برای یک فصل تبلیغات روی پیراهن حدود ۱۱۰ میلیارد تومان قرارداد امضا کرده که مبلغ خوبی است. این در شرایطی است که این مبلغ فقط برای تبلیغ روی پیراهن است و فضای پشت پیراهن پرسپولیس هم به دو شرکت دیگر واگذار شده است.

ذکر این نکته ضروری است که پیش از این قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزارانش برای استفاده از کل فضای تبلیغاتی پرسپولیس ۱۱۰ میلیارد بود، اما در حال حاضر فقط برای تبلیغ روی پیراهن این مبلغ از طرف باشگاه پرسپولیس گرفته می‌شود. باید به این موضوع هم توجه شود که باشگاه پرسپولیس این قرارداد را بدون حضور واسه و کارگزار به صورت مستقیم با این شرکت اپراتور تلفن همراه امضا کرده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰