به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۶۱۲۹
تعداد بازدید: ۷۵۳
يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
بازیکن جوان آرسنال، اشتباه عجیبی را در فضای مجازی مرتکب شد.

به گزارش میدان، مارکینیوس ستاره ۱۸ ساله تیم سائوپائولوی برزیل در نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی بلندمدت به آرسنال پیوست. او در دوران حضورش در سائوپائولو ۳۳ بازی انجام داد و با این تیم قهرمان لیگ برزیل شد.

 

مارکینیوس روز گذشته پیش از دیدار مقابل فولام، با انتشار پوستری از خود به استقبال هفته چهارم لیگ برتر انگلیس رفت. نکته قابل توجه این است که در تصویر منتشر شده، متن آهنگ مشهور باشگاه لیورپول یعنی You'll Never Walk Alone درج شده بود که همین اشتباه بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. به طوریکه حتی عده‌ای به شوخی عنوان کردند که مارکینیوس، اشتباهی به آرسنال آمده است.

 

عکس/ بازیکن آرسنال، اشتباهی به این تیم آمده است!؟

 

در واقع مارکینیوس با انتشار این پوستر قصد داشت اعلام کند که در لیست این بازی حضور دارد و ممکن است برای توپچی‌ها به میدان برود. این درشرایطی است که با وجود گذشت چهار هفته از شروع لیگ برتر انگلیس این ستاره جوان برزیلی هنوز فرصت بازی پیدا نکرده است.

 

پیش از دیدار فصل گذشته مقابل لیورپول، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در آخرین تمرین پیش از بازی، صدای ضبط شده‌ای از سرود باشگاه لیورپول را پخش کرد تا بازیکنانش با جو آنفیلد آشنا شوند. شاید اگر ستاره سابق سائوپائولو در این جلسه تمرینی حضور می‌داشت از این واقعیت آگاه می‌شد و همچین اشتباه عجیبی را انجام نمی‌داد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶