به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۶۱۰۴
تعداد بازدید: ۷۳۴
جمعه ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
مهاجم تیم استقلال کوتاه بیا نیست و احتمال شکایتش از استقلال وجود دارد.

به گزارش میدان، مدیران تیم استقلال در پی این هستند تا مشکل ایجاد شده برای ارسلان مطهری مهاجم این تیم را حل کنند تا وی به صورت توافقی و بدون مشکل از استقلال جدا شود اما این بازیکن در این مورد کوتاه بیا نیست.

 

استقلالی‌ها به این بازیکن اعلام کردند که این بازیکن تنها می‌تواند با حضور در محل تمرین استقلال با مربی بدنساز تیم تمرینات خود را ادامه دهد و در ساعتی غیر از زمان تمرین تیم باید تمرینات خود را انجام دهد و با مربیان و دیگر نفرات تیم برخوردی نداشته باشد!

 

تمام این مسائل و اتفاقاتی که طی چند روز گذشته برای مطهری رخ داده است باعث شده که این بازیکن اقدامات خود را قانونی پیش ببرد و توجهی به خواسته مدیران استقلال نکند. مطهری قصد دارد برای جبران اقدامات استقلال شکایت نامه‌ای را به فدراسیون اراده دهد و طی آن او می‌تواند تمام مبلغ قرارداد خود را دریافت کند و از طرفی تیم استقلال را دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کند.

 

گفتنی است این بازیکن قصد جدایی از استقلال را ندارد و حتی حاضر است برای مقابله با استقلالی‌ها تا نیم فصل دور از میادین باشد. مطهری کارت بازی استقلال را در اختیار دارد و حتی در بازی اول استقلال مقابل سپاهان به میدان رفته است و در حقیقت همه چیز به نفع این بازیکن است زیرا مدیران استقلال در زمان نامناسبی قید حضور ارسلان را زدند. این موضوع در حال حاضر به ضرر باشگاه استقلال تمام شده و لیست تیم با مشکلاتی روبروست که تنها از طریق خروج نام مطهری از فهرست تیم به سرانجام می‌رسد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷