به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۶۰۹۳
تعداد بازدید: ۴۳۷
چهارشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
پنجره نقل و انتقالاتی لیگ‌های معتبر اروپا در تاریخ ۱ سپتامبر بسته می‌شود.

به گزارش میدان، نقل و انتقالات تابستانی از ماه گذشته آغاز شد و بسیاری از باشگاه‌ها، هزینه‌های هنگفتی را صرف قرارداد با ستاره‌های بزرگ کردند تا رتبه‌های خود را در فصل جدید، بهبود ببخشند. براین اساس، باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس برای جذب بازیکنان جدید در بازار نقل و انتقالات فعلی، مبلغی نزدیک به ۲ میلیارد یورو هزینه کردند.

 

آمار منتشر شده توسط ترنسفرمارکت نشان می‌دهد که لیگ برتر انگلیس در فاصله چند روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، رکورد جدیدی را ثبت کرده است. در تابستان امسال ۱۰۷ بازیکن به تیم‌های مختلف لیگ برتر انگلیس رفتند که برای این انتقالات حدود ۱.۷۲ میلیارد یورو هزینه شده است. پیش از این، رکورد ثبت شده مربوط به سال ۲۰۱۷ بود که مجموعا ۱.۶۲ میلیارد یورو پول جابه‌جا شده بود. این درشرایطی است که هنوز یک هفته تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و ممکن است این عدد فراتر برود.

 

گفتنی است که لیگ ایتالیا با هزینه‌ای بالغ بر ۶۸۱ میلیون یورو، لیگ آلمان با ۴۷۴ میلیون یورو و سپس لیگ اسپانیا با ۴۳۱ میلیون یورو در رده‌های بعدی قرار دارند. شایان ذکر است که پنجره نقل و انتقالاتی پنج لیگ برتر اروپا، پنجشنبه ۱ سپتامبر به پایان می‌رسد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲