به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۳
۶۰۴۷
تعداد بازدید: ۶۵۳
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن از مدیران باشگاه خواست تا ستاره‌های آرژانتینی کنار گذاشته شوند.

به گزارش میدان، رسانه‌های مطبوعاتی فرانسه فاش کردند که کیلیان امباپه، مهاجم پاریسن ژرمن از مدیران باشگاه خواسته تا از شر باند آرژانتینی تیم خلاص شود. براین اساس، طبق گزارش روزنامه UOL Esporte، ستاره فرانسوی از لوییز کامپوس، مدیر ورزشی پاریسن ژرمن خواسته تا بازیکنان آرژانتینی، از این باشگاه کنار گذاشته شوند. این گروه از بازیکنان آرژانتینی شامل لیونل مسی، آنخل دی ماریا، مائورو ایکاردی و لئوناردو پارادس بودند.

 

این روزنامه اشاره کرد که به نظر می‌رسد مدیران پاریسن ژرمن به خواسته‌های امباپه برای برچیدن باند آرژانتینی گوش داده است، چراکه آنخل دی ماریا به یوونتوس رفته و پاراداس هم به احتمال زیاد به این تیم ایتالیایی خواهد پیوست. این درشرایطی است که آینده مائورو ایکاردی، هنوز مشخص نیست و گزارش‌هایی مبنی بر انتقال او به سویا مطرح شده است.

 

با این وجود، دو بازیکن فرانسوی جدید از جمله نوردی موکله و هوگو اکتیک به پاریسن ژرمن پیوستند و حالا امباپه قصد دارد قدرت رهبری خود را در رختکن بیش از پیش تقویت کند. گفتنی است که مهاجم فرانسوی در نقل و انتقالات تابستانی، پس از کش و قوس‌های فراوان، حاضر نشد به رئال‌مادرید برود. بنابراین امباپه قراردادی سه ساله با بالاترین دستمزد در پاریسن ژرمن امضا کرد و با وجود سن کم، اختیارات زیادی به او داده شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰