به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۷
۵۹۸۴
تعداد بازدید: ۲۰۱۷
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
سرمربی استقلال از عملکرد بازیکنانش راضی نیست و قصد ایجاد تغییراتی را در ترکیب تیمش دارد.

به گزارش میدان، تیم استقلال در هفته ابتدایی بازی‌های لیگ سه امتیاز مهم را از دست داد تا انتقادها به سمت ساپینتو سرمربی خارجی این تیم روانه شود. این مربی نیز برای ایجاد تغییر در تیم در نظر دارد نفرات اصلی تیم در مقابل سپاهان را برای دیدار با ملوان در هفته دوم بازی‌های لیگ روی نیمکت بنشاند!

 

این مربی در نظر دارد با بررسی شرایط بازیکنان جدید اوضاع تیم را با تغییر روبرو کند تا استقلال با وضعیت دیدار با سپاهان مواجه نشده و سه امتیاز از دست رفته جبران شود. قرار است تغییرات از خط دفاعی آغاز شود و ساپینتو که عملکرد مدافعانش را با دریافت دو گل  در بازی اول ضعیف می‌داند در نظر دارد محمدحسین مرادمند را جانشین روزبه چشمی کند تا شرایط وی را نیز در خط دفاعی مورد بررسی قراردهد.

 

گفتنی است فاز هجومی استقلال شدیدا زیر ذره بین قرار گرفته و با اینکه استقلال مهاجمان برتر لیگ را در اختیار دارد اما عملکرد ضعیف‌شان مقابل سپاهان هواداران این تیم را نگران کرده است. به همین دلیل سرمربی استقلال در این بازی از پیمان بابایی و امیرعلی صادقی در ترکیب ثابت تیم استفاده می‌کند.

 

البته ساپینتو با حضور محمد محبی و مهدی قائدی دستش در خط حمله باز است. شنیده می‌شود که وی قصد دارد در نیمه دوم از محبی نیز استفاده کند زیرا کارت بازی این بازیکن پس از دریافت مبلغ رضایت نامه وی توسط مدیران سانتاکلارا صادر شده است اما وضعیت قائدی برای بازی کردن در هفته دوم مقابل ملوان برای استقلال مشخص نیست.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۴