به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۵۹۷۵
تعداد بازدید: ۶۳۷
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
تیم منچستریونایتد با باخت مقابل برنتفورد در قعر جدول لیگ انگلیس قرار گرفت.

به گزارش میدان، تیم فوتبال منچستریونایتد روز گذشته در هفته دوم لیگ برتر انگلیس مقابل تیم برنتفورد با نتیجه چهار بر صفر تحقیر شد. این درشرایطی است که شاگردان اریک تن هاگ، هفته پیش هم با نتیجه دو بر یک به برایتون باخته بودند و حالا با این نتایج در انتهای جدول لیگ قرار گرفتند. آخرین باری که منچستریونایتد در پایان یک هفته از رقابت‌ها در قعر جدول لیگ بود، به آگوست سال ۱۹۹۲ و اولین فصل لیگ برتر انگلیس برمی‌گردد.

 

آخرین باری که منچستریونایتد هر دو بازی ابتدایی لیگ برتر انگلیس را باخته بود، فصل ۹۳-۱۹۹۲ بود. جایی‌که شیاطین سرخ با هدایت سر الکس فرگوسن بازی اول را برابر تیم شفیلدیونایتد با نتیجه دو بر یک و بازی دوم را هم مقابل اورتون با نتیجه سه بر صفر باخته بودند. نکته قابل توجه این است که پس از این دو بازی روند خوب منچستریونایتد آغاز شد و این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کرد. حالا منچستریونایتد دوباره هر دو بازی ابتدایی لیگ رو با باخت آغاز کرده و این نکته می‌تواند آن‌ها را برای ادامه فصل امیدوار کند. البته با توجه به شرایط موجود و عملکرد ضعیف در فصل نقل و انتقالات، انجام این اتفاق بسیار دشوار به نظر می‌رسد. 

 

منچستریونایتد، قهرمان لیگ برتر انگلیس خواهد شد؟!

 

تیم منچستریونایتد، دوشنبه هفته آینده در هفته سوم لیگ برتر انگلیس باید برابر لیورپول قرار بگیرد که دیدار دشوار دیگری برای اریک تن هاگ خواهد بود. این درشرایطی است که پس از باخت‌های متوالی اخیر، هواداران منچستریونایتد هشتگی با عنوان EmptyOldTrafford# در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند و نارضایتی خود را بابت شرایط موجود بیان کردند. با این حال، منچستری‌ها تصمیم گرفتند بازی هفته آینده برابر لیورپول را تحریم کنند و به ورزشگاه نروند تا بیش از این شاهد تحقیر تیمشان نباشند!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱