به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۵۹۳۹
تعداد بازدید: ۶۲۴
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
سرمربی پرتغالی تیم استقلال تصمیم خودش را برای سیستم دفاعی آبی‌پوشان را اتخاذ کرد.

به گزارش میدان، تیم استقلال روز جمعه در هفته اول بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت. طبق قرعه‌کشی، شاگردان ریکاردو ساپینتو در هفته اول بازی سختی با سپاهان خواهند داشت و پس از آن چند هفته راحت‌تری در پیش خواهند داشت. 

 

استقلال که فصل گذشته به قهرمانی لیگ برتر رسید، برای دفاع از عنوان قهرمانی خود پا به مسابقات می‌گذارد. این تیم با هدایت ساپینتو و اضافه شدن بازیکنی مثل کاوه رضایی، پیمان بابایی، سجاد شهباززاده و ... چهره جدیدی به خود گرفته است. 

 

ساپینتو که مدت یک ماه است تمرینات فشرده‌ای برای استقلال در نظر گرفته است، تصمیم گرفته که تیمش را با سیستم سه دفاعه به مصاف سپاهان بفرستد. او به این نتیجه رسیده است که با توجه به قهرمانی فصل گذشته استقلال و آشنایی بازیکنان به این سیستم، آن را تغییر ندهد. استقلال برای این فصل، نفراتی مثل روزبه چشمی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، سیدمحمد حسینی و محمدحسین مرادمند را در خط دفاعی دارد.

 

مرادمند به دلیل وضعیت پایان خدمتش احتمالا در بازی با سپاهان غایب خواهد بود و به نظر می‌رسد چشمی، سیلوا و غلامی به مانند نیم فصل دوم سال گذشته سه دفاع استقلال را تشکیل بدهند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱