به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۹۱۰
تعداد بازدید: ۶۰۵
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
باشگاه استقلال در صورت عدم پرداخت پول رضایت‌نامه امیرحسین حسین‌زاده احتمال دارد از باشگاه شارلوای بلژیک شکایت کند.

به گزارش میدان، در شرایطی که بیشتر باشگاه‌های ایرانی در گذشته نشان داده‌اند در عدم تعهدات خود نسبت به باشگاه‌های خارجی، مربیان و بازیکنان آنها عملکرد خوبی نداشته‌اند حالا نوبت یک باشگاه خارجی است که رفتار ایرانی‌ها را داشته باشد.

 

حکایت این بار بین استقلال و شارلوای بلژیک است، باشگاهی که مالکان آن ایرانی هستند. آنها هنوز نتوانسته‌اند پول رضایت‌نامه امیرحسین حسین‌زاده را به باشگاه استقلال پرداخت کنند. مهاجم جوان استقلال با وجود شرکت در تمرینات شارلوا، هنوز نتوانسته قراردادش را امضا کند.

 

باشگاه استقلال قصد داشت بخشی از پول 250 هزار دلاری رضایت‌نامه حسین‌زاده را صرف پرداخت بدهی هروویه میلیچ، مدافع کروات پیشین خود کند اما چون این اتفاق نیفتاد مجبور شدند بی جهت برای خرید زمان به دادگاه ورزشی CAS شکایت اعتراض کنند.

 

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که در صورتی که در یکی دو روز آینده خبری از پرداخت پول توسط باشگاه شارلوای بلژیک نشود، احتمال دارد از این باشگاه به فیفا شکایت کنند و اجازه ثبت قرارداد به حسین‌زاده را ندهند. 

 

البته برای اولین بار نیست که بازیکنی از استقلال به شارلوا منتقل می‌شود ولی این بار مسئولان استقلال نمی‌خواهند خیلی روی خوش به این باشگاه نشان دهند چون به راحتی توسط برخی ایجنت‌ها بازیکنان با مبلغ ناچیز به این تیم رفتند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴