به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۹
۵۸۹۰
تعداد بازدید: ۶۸۰
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
پرونده انتقال حسین‌زاده هافبک استقلال به شارلوا پیچیده شده است.

به گزارش میدان، حسین حسین‌زاده بازیکن پدیده فصل قبل استقلال که قرار بود این فصل را نیز همراه آبی‌ها سپری کند تا در سال منتهی به جام جهانی با شرایط ایده‌آلی روبرو شود به یکباره تصمیم گرفت از استقلال جدا شود و به عنوان بازیکن لژیونر در خدمت تیم ملی باشد اما گویا پرونده انتقال وی به تیم بلژیکی با مشکل روبرو شده است.

 

این بازیکن که بی‌خبر تمرینات استقلال را رها کرد و عازم بلژیک شد در حال حاضر با مشکلاتی مواجه شده و شنیده می‌شود که اگر باشگاه شارلوا نتواند این مسائل را حل کند وی باید به استقلال بازگردد.

 

مسوولان این تیم هنوز قراردادشان را با حسین‌زاده رسمی نکردند و با اینکه این بازیکن دیدارهای شارلوا را از نزدیک تماشا کرده و تصور می‌شد به زودی با پیراهن این تیم از وی رونمایی شود اما تا به حال این اتفاق رخ نداده است. حسین‌زاده در حال حاضر بازیکن شارلوا نیست و باید مراحل قانونی بین دو باشگاه انجام شود که با توچه به اعلام مدیران استقلال این اتفاق رخ نداده است.

 

گفتنی است گویا مسوولان شارلوا شرایط پرداخت مبلغ رضایتنامه حسین‌زاده را ندارند و این در حالی است که اگر تا دو سه روز آینده مبلغ 250 هزاردلار به حساب باشگاه استقلال واریز نشود حسین زاده باید بلژیک را ترک و در تمرینات استقلال حاضر شود!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۰