به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۵۸۲۷
تعداد بازدید: ۳۳۳۴
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس از نظر کادرفنی این تیم ضعف بزرگی دارد.

به گزارش میدان، پس از پیوستن په په لوسادا به پرسپولیس به عنوان مربی بدنساز، بازیکنان این تیم از کیفیت و سطح کار این مربی اسپانیایی بسیار تعریف و تمجید کردند و معتقد بودند که این مربی می‌تواند خیلی از ضعف‌های بدنی سرخپوشان را با تمرینات جدید و البته سخت برطرف کند.


از طرفی لوسادا هم در این مدت توانسته خودش را به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس ثابت کند به طوری که یحیی گل‌محمدی هم حسابی از نوع کار این مربی استقبال کرده و به او و البته کارش اعتقاد کامل دارد. لوسادا در این مدت توانسته به خوبی از شرایط بدنی و حتی فنی بازیکنان پرسپولیس آگاهی پیدا کند و متوجه شود که بازیکنان پرسپولیس از نظر بدنی در چه شرایطی هستند.


در همین خصوص شنیده می‌شود یکی از بازیکنانی که از نظر بدنی نتوانسته نظر مثبت لوسادا را جلب کند وحدت هنانوف بازیکن تاجیکستانی است. لوسادا معتقد است که شرایط بدنی و فیزیکی هنانوف مانند شرایط فنی‌اش هنوز در سطح مطلوب نیست و از نظر بدنی ضعیف است. این در شرایطی است که پست بازی هنانوف یعنی هافبک دفاعی و مدافع وسط طوری است که این بازیکن باید از نظر بدنی شرایط بهتری داشته باشد.


به همین دلیل مربی بدنسازی پرسپولیس در تلاش است تا هنانوف را از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل برساند. این در شرایطی است که هنانوف هفته گذشته دوباره دچار مصدومیت شد تا چند هفته‌ای نتواند در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس حضور داشته باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷