به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۵۷۰۵
تعداد بازدید: ۳۵۰۶
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
در صورت ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزارش، مبلغ قرارداد باورنکردنی خواهد بود.

به گزارش میدان، در اواسط نیم فصل اول سال گذشته فوتبال ایران بود که قراردادی بین باشگاه پرسپولیس و شرکت ایده پویان ماژ به عنوان کارگزار این باشگاه امضا شد. همان زمان اعلام شد که مبلغ قرارداد ۶۶۰ میلیارد تومان است که ۳۳۰ میلیارد آن مربوط به مسئله حق پخش تلویزیونی و ۳۳۰ میلیارد و دیگر از راه‌های دیگر خواهد بود. پس از امضای این قرارداد و با تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس مشخص شد که این مبلغ حداقل برای سال اول درست نبوده و خبری از پرداخت حتی همان ۳۳۰ میلیارد بدون حق پخش هم نیست.


با توجه به اینکه تاریخ شروع همکاری طرفین زمانی بود که از بازی‌های خانگی پرسپولیس ۱۱ بازی بیشتر باقی نمانده بود عملاً مبلغی که از از این مسئله به باشگاه پرسپولیس می‌رسید نزدیک ۱۱۰ میلیارد تومان می‌شد. ۴۰ تا ۶۰ میلیارد تومان دیگر هم شامل مسائلی مانند اسپانسر روی پیراهن و کار‌های تبلیغاتی بود که باشگاه پرسپولیس رسید و یعنی کل مبلغ چیزی حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیارد تومان شد.


این در شرایطی است که مسائلی مانند حق پخش تلویزیونی و عدم حضور پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا قسمت زیادی است قرارداد امضا شده اجرایی نشود.


حالا شنیده می‌شود در صورت اصلاح برخی بند‌های قرارداد و ادامه همکاری مبلغ قرارداد برای سال جدید بین ۲۰۰ تا ۲۲۰ میلیارد تومان باشد که مبلغ زیادی نیست. انتظار می‌رفت که بیش از این مبلغ به پرسپولیس برسد، اما قراردادی که امضا شده بیشتر از این مبلغ را به سرخپوشان نمی‌دهد. این در شرایطی است که برخی بند‌ها مانند تاریخ و تعداد اقساط پرداختی توسط کارگزار با باشگاه پرسپولیس در قرارداد نیست و باید اصلاح شود.


حالا باید دید که با وجود این شرایط آیا همکاری باشگاه پرسپولیس با شرکت ایده پویان ماژ برای فصل آینده ادامه پیدا می‌کند یا در نهایت این همکاری لغو خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۸