به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۵۶۱۳
تعداد بازدید: ۵۶۶
سه‌شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا، بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در شبکه‌های اجتماعی دارند.

به گزارش میدان، هواداران فوتبال در کنار حمایت تیم‌های خود در ورزشگاه‌ها، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی هم دنبال می‌کنند چراکه بسیاری از این طرفداران در سراسر جهان، امکان تماشای بازی تیم محبوبشان را ندارند و ترجیح می‌دهند تا با دنبال کردن آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی هم به نوعی حمایت خود را از تیم نشان دهند و هم در جریان اخبار دقیق و لحظه به لحظه آن‌ها قرار بگیرند.

 

گفتنی است که رئال‌مادرید در شبکه‌های اجتماعی مختلف مجموعا ۳۳۱.۲ میلیون دنبال‌کننده دارد که از این لحاظ در صدر تیم‌های جهان قرار دارد. به طوریکه ۱۱۴.۲ میلیون نفر در فیسبوک، ۱۲۱ میلیون نفر در اینستاگرام، ۷۰.۱۱ میلیون نفر در توییتر و ۱۷.۸ میلیون نفر در یوتیوب این باشگاه را دنبال می‌کنند. رقیب اصلی رئال‌مادرید، بارسلونا با ۳۲۴.۱ میلیون فالوور است. علاوه بر این منچستریونایتد با ۱۹۲ میلیون دنبال کننده، پاریسن ژرمن با ۱۶۲.۷ و یوونتوس با ۱۲۸.۴ میلیون دنبال‌کننده در رتبه‌های بعدی هستند.

 

نکته جالب اینجاست که ۴۸ ساعت قبل و بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا که با قهرمانی رئال‌مادرید همراه شد، این باشگاه تعداد ۱.۷ میلیون دنبال‌کننده در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب به دست آورد. حتی در طول این بازه زمانی ۱۳۶ میلیون پیام در مورد رئال‌مادرید منتشر شد که این بالاترین رکورد تاریخ در یک فینال چمپیونزلیگ به شمار می‌رود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸