به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۵۵۸۰
تعداد بازدید: ۳۷۰۱
يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
کوین یامگا سرانجام با افزایش صدهزاردلار به مبلغ قراردادش با آبی‌ها توافق کرد.

به گزارش میدان، کوین یامگا مهاجم سیه چرده استقلال که قصد بازگشت به تمرینات استقلال را نداشت و به نوعی به مبلغ دریافتی خود از مسوولان اعتراض داشت سرانجام پس از توافق دلاری با استقلالی‌ها به تمرینات تیمی ملحق شد.

 

این بازیکن که توسط مدیربرنامه‌هایش به عملکرد مدیران تیم اعتراض کرده و خواستار تمام حق و حقوقش شده بود پس از اینکه دریافت به دلیل نوع قراردادش ناجار به توافق و معرفی خود به مربیان تیم است خود را به ایران رساند و در یک جلسه کوتاه با سردارآجورلو مدیریت تیم توافق کرد. او همچنین در تمرین دیروز استقلال شرکت کرد تا نشان دهد که حضورش در این تیم قطعی است.

 

استقلالی‌ها مبلغ قرارداد وی را برای فصل بعد صد هزاردلار افزایش دادند و یامگا نیز راضی از این اتفاق قرارداد مالی جدیدی را امضا کرد و راضی به اولین جلسه تمرینی تیم رفت. گفتنی است یامگا پس از سجاد شهباززاده، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری چهارمین مهاجم استقلال در فصل پیش روست و اگر کاوه رضایی نیز رسما استقلالی شود رقابت در خط حمله تیم بسیار زیاد خواهد بود.

 

این در حالی است که پیمان بابایی مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی نیز با استقلال قرارداد امضا کرده و قرار است در صورت عدم توافق با کاوه رضایی جانشین وی شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸