به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۲
۵۵۳۶
تعداد بازدید: ۱۳۰۶
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم در شرایطی می‌تواند امسال به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند.

مرتضی کر‌مانی مقدم در گفت و گو با میدان، در خصوص شروع تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید و شرایط این تیم گفت: ما روز اول تمرین به ورزشگاه کاظمی رفتیم. واقعا تیم از نظر روحی و البته مهره شرایط خوبی دارد. فقط امیدوارم دو مهاجم خارجی جذب پرسپولیس شوند تا تیم تکمیل شود.


وی درباره جذب کاسیانو مهاجم ۳۳ ساله برزیلی توسط پرسپولیس تاکید کرد: به نظر من سن و سال در مورد خارجی‌های حرفه‌ای مسئله مهمی نیست. همین الان پریرا با ۴۰ سال سن هنوز در فوتبال ایران مشتری دارد و می‌تواند بازی کند. امثال کاسیانو می‌دانند در این سن و سال چطور زندگی کنند تا بتوانند فوتبال بازی کنند.


پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس غیر از کاسیانو به یک مهاجم خارجی دیگر هم نیاز دارد. من شنیدم که ظاهرا قرار است تمیروف به پرسپولیس برگردد اما واقعا این بازیکن به کار پرسپولیس نمی‌آید و به درد پرسپولیس نمی‌خورد. درست است که بازیکن دونده‌ای است اما پرسپولیس مهاجم گلزن می‌خواهد نه دونده. تمیروف در ترکیب پرسپولیس بازیکن تاثیرگذاری نیست.


کرمانی مقدم در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند امسال به قهرمانی برسد، گفت: من به شما قول می‌دهم پرسپولیس امسال نسبت به سال گذشته کمتر گل می‌خورد. اگر دو مهاجم خارجی هم بگیریم می‌توانیم نسبت به پارسال بیشتر گل بزنیم. البته امسال لیگ سختی داریم اما همه تیم‌ها از پرسپولیس می‌ترسند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۶