به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۵۵۱۰
تعداد بازدید: ۷۸۴
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
تیم رئال‌مادرید در فصل آینده برای کسب ۶ جام به مصاف رقبا می‌رود.

به گزارش میدان، باشگاه رئال‌مادرید به عنوان پرافتخارترین باشگاه تاریخ فوتبال، مربیان بزرگی را به خود دیده است. بر این اساس کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی رئال فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با این تیم قهرمان لیگ اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرکاپ اسپانیا شد.

 

آنچلوتی در مجموع ۳ فصل حضور خود در رئال‌مادرید تمام جام‌های ممکن از جمله لیگ قهرمانان اروپا، جام باشگاه‌های جهان، سوپرکاپ اسپانیا، جام حذفی اسپانیا، سوپرجام اروپا و لیگ برتر اسپانیا را فتح کرده است. علاوه براین او از نظر کسب تعداد پیروزی، بهترین آمار را بین مربیان تاریخ رئال‌مادرید دارد.

 

این مربی ۶۳ ساله ایتالیایی، در سه فصلی که در رئال بوده مجموعا هفت جام کسب کرده و مشترکا با ویسنته دل بوسکه چهارمین مربی پرافتخار تاریخ رئال است. با این وجود مولونی با هشت، زیدان با یازده و میگل مونیوز با ۱۴ جام را بالاتر از آنچلوتی قرار دارند. حالا رئال‌مادرید فصل بعد در شش جام مختلف شرکت خواهد کرد و اگر آنچلوتی بتواند چهار جام به دست بیاورد، به زیدان می‌رسد و به دومین مربی پرافتخار تاریخ رئال تبدیل خواهد شد. البته نکته جالب اینجاست که حتی اگر او هر شش جام فصل بعد را کسب کند به رکورد فوق‌العاده مونیوز نخواهد رسید!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۱