به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۵۵۰۶
تعداد بازدید: ۵۶۶
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
دو بازیکن جدید بارسلونا در هفته جاری به هواداران معرفی خواهند شد.

به گزارش میدان، خوان لاپورتا، مدیرعامل بارسلونا روز گذشته در مصاحبه با کادنا کوپه اعلام کرد که کار انتقال فرانک کسیه، هافبک تیم ملی ساحل عاج و ستاره سابق میلان به بارسلونا نهایی شده و او روز چهارشنبه با هواداران معرفی خواهد شد. لاپورتا همچنین از آندریاس کریستنسن، ستاره سابق چلسی به عنوان بازیکن جدید این تیم نام برد و اشاره کرد که مراسم معرفی او هم در روز پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

 

بارسلونا بدون تست پزشکی بازیکن می‌گیرد؟!

 

این درشرایطی است که دو بازیکن از مدت‌ها قبل با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده بودند اما به دلیل سقف حقوق پرداختی این انتقال نهایی نشده بود‌. حالا کسیه و کریستنسن باید به‌ زودی در تمرینات پیش فصل بارسلونا حاضر شده و با این تیم، دو هفته دیگر راهی تور آمریکا شوند.

 

نکته قابل توجه در مورد حضور کسیه و کریستنسن در بارسلونا این است که طبق تایید اشرف بن ایاد، روزنامه نگار معتبر کاتالانی، این دو بازیکن قبل از امضای قرارداد، نیازی به تست‌های پزشکی جدید ندارند چراکه باشگاه معتقد است آزمایشات قبلی که این دو چند هفته پیش در میلان و لندن انجام داده بودند کافی است. گفتنی است که قرارداد کریستنسن با چلسی و قرارداد کسیه با میلان به اتمام رسیده است و هردو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی نیوکمپ خواهند شد. همچنین شایان ذکر است که بارسلونا در دو پنجره نقل و انتقالات گذشته ۷ بازیکن آزاد جذب کرده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶