به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۵۵۰۳
تعداد بازدید: ۶۰۴
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
باشگاه استقلال به دو دلیل هنوز به صورت رسمی خبر از توافق با مهاجم پیشین خود را نمی‌دهد.

به گزارش میدان، کاوه رضایی، مهاجم ملی‌پوش و سابق تیم استقلال پس از چند فصل بازی در لیگ بلژیک تصمیم گرفت به ایران بازگردد تا در مسیر منتهی به جام جهانی مقابل چشمان دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی باشد. 

 

رضایی تمایل زیادی دارد به تیم سابقش یعنی استقلال بازگردد اما تجربه قرارداد قبلی او و همچنین مصدومیت‌‌های فصل گذشته‌اش باعث شد که ابتدا مدیران استقلال تمایلی برای جذب این بازیکن نداشته باشند. در ادامه با وجود جذب سجاد شهباززاده، مسئولان این باشگاه به دلیل عدم جذب مهاجمان مدنظر بار دیگر سراغ رضایی رفتند.

 

اگر چه برخی رسانه‌ها خبر از توافق رضایی با استقلال داده‌اند اما هنوز این باشگاه به صورت رسمی آن را اعلام نکرده است. علت عدم توافق کامل رضایی با استقلال به چند دلیل بازمی‌گردد، نخست اینکه رقم قرارداد و مدت آن باب میل باشگاه استقلال نیست. رضایی رقم قرارداد را کاهش داده اما بر سر مدت آن اختلاف دارد. استقلالی‌ها خواهان قرارداد دو ساله هستند اما رضایی می‌خواهد یکساله بسته شود.

 

موضوع دوم، حضور در تست‌های پزشکی است. رضایی در ابتدا از این موضوع ناراحت شد اما آن را قبول کرده و می‌خواهد با حضور در تست‌های پزشکی تأکید کند مصدوم نیست. رضایی در لیگ چهاردهم به استقلال پیوست و یک سال بعد از این تیم جدا شد. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۷